Kurser

< Gå til forrige side < Retur til Oversigt

Ledoc 360°

Kursus-id: 93860, tags: Ledoc Del:

Ta’ Ledoc administratorkursus og få vores tips og tricks til at opbygge et system, der støtter din virksomhed i hverdagen og automatisk husker dig og dine medarbejdere på terminer og deadlines.

Ny i Ledoc?

Ledoc er dit redskab til en nemmere og mere enkel hverdag.

Ta’ vores administratorkursus og lær best practice i forhold til at implementere Ledoc som dine medarbejderes foretrukne værktøj i hverdagen.

Systemet giver dig mulighed for at samle det hele ét sted. Således ved du og dine medarbejdere altid, hvor I finder vigtige dokumenter, status på eftersyn og meget mere.

Eksisterende bruger som er migreret fra version 3.0 til version 4.0?

For at komme bedst fra start med dit nye system anbefaler vi Ledoc-brugere på administratorniveau samt medarbejdere, som har ansvar for at formidle systemets funktioner videre til andre i organisationen, at investere seks timer i at lære de nye funktioner at kende.

Du lærer først og fremmest at finde hoved og hale i dit nye system. Derudover lærer du at udnytte systemets funktioner på tværs af moduler, så systemet kan støtte dig og dine medarbejdere bedst muligt i hverdagen.

Udbytte

Kom godt fra start med Ledoc version 4.0 og få overblik over systemets nye funktioner.

Vi vejleder dig gennem opsætningen af dit system.
Her får du lov til at arbejde med en række af de grundlæggende funktioner, herunder:

  • Opsætning af grundsystemet, bl.a. ”teams” og ”lokationer”
  • Oprettelse af medarbejdere, leverandører, udstyr og dokumenter
  • Opsætning og tilknytning af vurderingslister
  • Fremgangsmåde ved kompetencevurdering af medarbejdere samt vurdering af dokumenter, leverandører og udstyr
  • Registrering og håndtering af afvigelser og forbedringsforslag

Program

  • Bordet rundt: Hvor ligger jeres udfordringer og fokusområder?
  • Introduktion til Ledoc System
  • Gennemgang af systemet:
    • Rettigheder og teams
    • Opbygning af systemet
    • Vurderingslister
    • Medarbejdere og kompetencestyring
    • Dokumentstyring
    • Udstyrsvedligehold og udlån
    • Leverandørstyring
    • Opgaver, afvigelser og forbedringer
  • iOS og Android App
  • Debat, sparring og erfaringsdeling

 

Forudsætninger

For at få det optimale ud af kurset bør du have grundlæggende it-færdigheder samt kendskab til din virksomheds organisering.
Du skal være oprettet i din virksomheds Ledoc System, og vi anbefaler at du har været logget ind i systemet inden kursusdagen.

For at opnå det fulde udbytte af kurset, bør du (i det omfang det er muligt) medbringe følgende på kursusdagen:

  • Bærbar eller tablet med mulighed for adgang til trådløst internet
  • Medarbejderliste: navn, mail og mobilnummer på kommende brugere til systemet
  • Oversigt over geografiske lokationer og enheder (kontorer, værksteder, biler m.v.)
  • Oversigt over udrustning, måleudstyr og øvrigt udstyr som skal styres og efterses
  • Tidligere udarbejdede kompetencevurderinger af medarbejdere, alternativt oversigt over krav til kompetencer
  • Oversigt over væsentlige leverandører og evt. underleverandører som du ønsker at styre
  • Digitale kvalitetsstyringsdokumenter, eks.formularer, procedurer, instruktioner og håndbøger

 

Varighed

6 timer

Pris

2.250,- ekskl. moms pr. deltager

Pris og info
Pris ex. moms
2.249,95 DKK
Tilmeld
StedDatoTilmeldingsfrist
Roskilde12/06-202411/06-2024
Kontakt E-Akademi
Mandag - Fredag: 08:00 - 16:00
Send mail