Kurser

< Gå til forrige side < Retur til Oversigt

Ledoc opsætnings- og opdateringskursus

Målgruppe

Medarbejdere i virksomheder, der har en administrativ eller ledende rolle i forbindelse med Ledoc systemet, eller kursister, der ønsker at foretage oprettelser og indtastninger med tæt instruktørassistance.

Vi anbefaler, at du har Google Chrome eller Firefox installeret på din computer samt, at du inden kursusdagen prøver at logge ind i systemet.

Udbytte

Kurset gennemføres ved, at kursisterne under egen Ledoc database arbejder med- og registrerer faktiske data i systemet.

Deltageren vil blive vejledt i grundopsætning af Ledoc ved selv, at arbejde med de mest grundlæggende funktioner herunder:

  • Registrer/oprette medarbejdere, kompetencevurderingsskabeloner, lokationer (biler/afdelinger/adresser), leverandører, udstyr og dokumenter.
  • Registrere kompetencevurdering af medarbejdere og vurdering af dokumenter, leverandører samt udstyr.
  • Redigere kompetencevurderingsskabeloner.
  • Tilknytte personlige dokumenter til medarbejderens egen mappe.

Kursusindhold

  • Introduktion til Ledoc system
  • Gennemgang af bagvedliggende lovgrundlag – hvad løser systemet for virksomheden og hvorfor, herunder mulige løsninger.
  • Gennemgang af systemets moduler:
  • Administration og backend
  • Medarbejder
  • lokationer og organisering
  • Kompetencestyring
  • Dokumentstyring
  • Udstyrsvedligehold og udlån
  • Afvigelse og forbedring
  • Leverandørstyring
  • IOS og Android App
  • Praktisk opsætning og øvelse.
  • Debat og erfaringsdeling

Forudsætninger

Deltageren skal have grundlæggende kendskab til IT, samt have kendskab til virksomhedens organisering.

For at få det fulde udbytte af kurset, bør deltageren medbringe følgende på kurset (i det omfang det er muligt):

  • Labtop eller PC med mulighed for adgang til vores trådløse internet
  • Medarbejderliste – Navn, mail og mobilnummer på fremtidige brugere til systemet
  • Oversigt over geografiske enheder (Biler, værksteder, kontorer mv.)
  • Oversigt over udrustning, måleudstyr og evt. øvrigt udstyr som skal styres.
  • Gamle medarbejder kompetencevurderinger, eller evt. oversigt over krav til kompetencer.
  • Oversigt over væsentlige leverandører og evt. underleverandører som virksomheden ønsker at styre.
  • Eventuelle elektroniske kvalitetsstyringsdokumenter, herunder formularer, procedurer, instruktioner og håndbøger.

Undervisningsform

Kurset gennemføres som undervisningssamtale og praktiske arbejde i systemet med grundopsætning mv.

Varighed

6 timer

Pris

Lekons abonnementskunder 1.885,- pr. deltager

Øvrige deltagere 2.545,- pr. deltager

---

Hvis der ikke er ledige hold på kurset, kan du nederst på siden tilmelde dig Hold Agenten, der giver dig direkte besked ved oprettelse af nye hold. Du er også velkommen til at sende os en mail på kursus@lekon.dk

Pris og info
Pris ex. moms
1.885,- DKK

6 timers kursus inkl. forplejning

Tilmeld
StedDatoTilmeldingsfrist
Kolding22/01-202021/01-2020
Kontakt E-Akademi
Mandag - Fredag: 08:00 - 16:00
Send mail